بیانیه حماس: آماده تبادل اسرا به شرط توقف جنگ هستیم علی لاریجانی در شبکه ایکس اعلام کاندیداتوری کرد+عکس اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد انتخاب شدند+فیلم اسلوونی هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری نشست سازمان ملل برای ادای احترام به شهید آیت الله رئیسی معاون وزارت خارجه روسیه: سیاست مسکو پیرامون تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تغییر نکرده است رسانه‌های عبری از تهدید اسرائیل از سوی مصر خبرداد اردوغان: حمله به اردوگاه آوارگان «پایان انسانیت» بود سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت‌نام از ۳ داوطلب ریاست‌جمهوری قطعی شده است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور سوریه با رهبر انقلاب دیدار کرد | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: مقاومت هویت ممتاز سوریه است؛ این ویژگی مهم باید محفوظ بماند اعتبارنامه نمایندگان چیست و چگونه بررسی می‌شود؟ بررسی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کاهش آمار طلاق در خراسان رضوی وزیرخارجه فرانسه: بعضی کشورها با به رسمیت شناختن فلسطین به دنبال ژست سیاسی برای انتخابات اروپا هستند شهید رئیسی چگونه مدیران کشور را انتخاب می‌کرد؟ + فیلم صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همایش «سرآغاز حرفه‌‌گرایی» ویژه روان‌شناسان و مشاوران استان در مشهد برگزار شد | شهید رئیسی در حوزه مشاوره به‌دنبال تخصص‌گرایی بود رایزنی سرپرست وزارت خارجه ایران و وزیرخارجه ارمنستان ازدواج آسان موجب آرامش، نظم و پیشرفت در جامعه می‌شود مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ انجام می‌شود
سرخط خبرها

۲ هزار نفر از اقشار مختلف سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

  • کد خبر: ۱۸۳۱۱۶
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
۲ هزار نفر از اقشار مختلف سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد؛ تا روز دوشنبه هفته آینده دیدار ۲ هزار نفر از اقشار مختلف شیعه و سنی این استان با رهبر معظم انقلاب انجام شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا شریفی اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مکرر مسوولان استان، مجموعه شورای راهبردی، تلاش‌های نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و درخواست‌های مکرر مردمی مقرر شده یک خبر مسرت بخش و امیدوار کننده آنهم دیدار با رهبر معظم انقلاب داده شود.

وی افزود: اوج درخواست دیدار با رهبر معظم انقلاب پس از سفر حجت‌الاسلام و المسلیمن حاج‌علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و هیات همراهشان که سال گذشته به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به استان آمدند انجام شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این برنامه و موافقت رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی‌های مفصلی انجام شده و قرار است بیستم شهریور ماه این سفر و توفیق شامل حال مردمان این استان شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کمیته‌های تخصصی در حوزه دعوت، اعزام، اسکان، حوزه پیوست رسانه‌ای و تبلیغی این دیدار شکل گرفته است.

شریفی با بیان اینکه از چند روز گذشته لیست افرادی که به دیدار رهبر معظم انقلاب در دست تهیه است ادامه داد: در تلاشیم از همه اقشار مردمی از شمال تا جنوب، شیعه و سنی، فارس و بلوچ، دانشگاه و دانش آموزان، بانوان استان، فعالان فرهنگی، تجار و اصناف مختلف در مجموع طیف وسیعی از مردم در این دیدار حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این دیدار سهم سیستان و بلوچستان ۲ هزار نفر پیش بینی شده که با تایید فرمانداری‌ها و هیات‌های مشورتی قرار است این لیست‌ها واصل و پس از بررسی نهایی اعلام شود تا نمایندگان واقعی مردم استان انشالله خدمت مقام معظم رهبری برسند و پیام وحدت، انسجام، یکدلی و ارادت مردم را تقدیم ایشان کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه رهنمود‌های مقام معظم رهبری همواره راهگشا بوده است قطعاً این دیدار باعث ایجاد موجی از امید، انسجام و یکدلی در استان خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->